دانلود فایل پی دی اف سوالات متداول

 

 

سوال1: مراحل فعالیت در این سامانه چیست؟

پاسخ: عضویت در سامانه و ایجاد پنل کاربری > ثبت ‌نام در نمایشگاه‌ های تعریف شده

*عضویت:

سوال2: علت مشاهده نکردن نام انتشارات در هنگام عضویت چیست؟

پاسخ: اطلاعات اولیه شما در بانک اطلاعاتی سامانه ثبت نام موجود نیست. جهت درج اطلاعات در سامانه با پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق گزینه «تماس با ما» تصویر مجوز نشر خود را بهمراه شماره تماس و توضیحات لازم ارسال نمایید.

سوال3: آیا می‌توان درچند صنف عضویت در نمایشگاه داشته باشیم؟

پاسخ: بله با چند ایمیل متفاوت و معتبر

سوال4: در صورت بروز خطای ایمیل چه کاری باید انجام داد؟

پاسخ: از این ایمیل قبلاً در سامانه برای عضویت استفاده شده است .

سوال5: در صورتی که بعد از وارد کردن شماره مجوز، با خطای سامانه  مواجه شویم، علت چیست؟

پاسخ: درج اشتباه شماره مجوز و یا  عضویت در همان صنف تکراری می باشد.

سوال6: لینک ارسال ایمیل را دریافت نکرده ام؟

پاسخ: الف. ایمیل را اشتباه وارد نموده اید که برای ویرایش باید از طریق تماس با پشتیبانی و یا  گزینه «تماس با ما» موضوع را مطرح نمایید.

ب. ممکن است لینک دریافتی در قسمت هرزنامه ( SPAM)  قرار گرفته شده ‌باشد.

سوال7: در صورتیکه اطلاعات انتشارات بعد از عضویت تغییر یافت چگونه می­توانم ویرایش کنم؟

پاسخ: الف. فیلدهایی از قبیل اعتبار مجوز، نام و نام خانوادگی مدیرمسئول از طریق ارسال «تیکت»و یا «تماس با ما»

ب. سایر گزینه­ ها از طریق حساب کاربری  --> پروفایل/ویرایش اطلاعات

*ثبت نام:

سوال8: در صورت فراموشی کلمه عبور چه اقدامی باید انجام بدهم؟

پاسخ: گزینه «کلمه عبور را فراموش کرده ام» کلیک شود و لینک ثبت کلمه عبور جدید را در ایمیل دریافت نمایید.

سوال9: در صورت فراموشی و یا تغییر ایمیل ثبت شده در سامانه به چه طریقی عمل نمایم؟

پاسخ: درخواست خود را خطاب به مدیرعامل محترم خانه کتاب و ادبیات ایران به صورت مکتوب و در سربرگ انتشارات با مهر و امضا مدیر مسئول تنظیم و تصویر آنرا از طریق  گزینه­ های «تماس با ما» و یا «ایجاد تیکت» ارسال نمائید.

سوال10: آیا برای ثبت نام در نمایشگاه می توان با هر صنفی اقدام نمود؟

پاسخ: خیر باید با پروفایلی که صنف آن تعریف شده باشد اقدام نمود.

سوال11: درصورت اتمام تاریخ انقضای مجوز امکان ثبت نام وجود دارد؟

پاسخ: خیر امکان ثبت نام وجود ندارد  تاریخ پروانه مجوز نشر حداقل باید تا پایان نمایشگاه  دارای اعتبار باشد. در صورتیکه اقدام به تمدید مجوز نشر نموده ­اید تصویر آن در قسمت «حساب کاربری --> پروفایل» بارگذاری نمایید و بعد از طریق تیکت و یا تماس تلفنی برای انجام ویرایش تاریخ اقدام کنید

سوال12: آیا دریافت نمایندگی در نمایشگاه مجازی امکان پذیر است؟

پاسخ: خیر. هر ناشر صاحب یک پنل کاربری مجزا می باشد.

سوال13: در ثبت نام نمایشگاه مجازی چند عنوان کتاب باید داشته باشیم؟

پاسخ: حداقل با یک عنوان کتاب می توانید ثبت نام کنید

سوال14: برای ثبت نام در نمایشگاه باید چه کاری انجام دهم؟

پاسخ: عضویت  --> ورود به پنل کاربری  --> نمایشگاه   --> ثبت نام در نمایشگاه  --> تکمیل و ذخیره نمودن صفحات ثبت نام            

سوال 15: در صورت درخواست تمدید و عدم دریافت پروانه نشر چه کاری باید انجام دهم ؟

پاسخ: رسید تحویل مدارک همراه با نامه درخواست تمدید مجوز نشر در سربرگ انتشارات با مهر و امضای مدیر مسئول را از طریق تیکت به پشتیبانی نمایشگاه ارسال نمائید.

سوال16: وضعیت ثبت نام در قسمت «پیگیری ثبت­ نام» ناقص می باشد. علت چیست؟

پاسخ:  الف. یکی از فرم ها تکمیل نشده است 

ب. پیوستگی تکمیل و ذخیره صفحات بدرستی انجام نشده است برای تکمیل آن در صورت فعال بودن زمان ثبت ­نام از طریق گزینه‌های
عملیات --> جزئیات در سمت چپ هر نمایشگاه اقدام نمائید.

سوال 17: در هنگام وارد کردن اطلاعات متصدی غرفه با خطا مواجه شده ام؟ 

پاسخ:  انتخاب مدیر غرفه الزاماً فقط برای مدیر مسئول امکان­ پذیر است. از سمت­ های دیگر استفاده نمائید.

سوال18: در هنگام وارد کردن اطلاعات حساب بانکی با خطا مواجه می شوم؟

پاسخ:  الف. از زمان افتتاح حساب در بانک حداقل48 ساعت باید گذشته باشد

ب. اطلاعات حساب و کد ملی به نام مدیر مسئول انتشارات باشد.

ج. یکی از فیلدهای درخواستی به اشتباه وارد شده است

د. سامانه استعلام شماره حساب موقتاً قطع می باشد لذا مجدداً تلاش نمائید.

سوال19: آیا می‌توانم شماره حساب بانک دلخواه خود را وارد نمایم؟

پاسخ: خیر. بانک عامل در هر نمایشگاه توسط خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام می­گردد.

سوال20: دارای حساب حقوقی می باشیم چه کاری باید انجام دهم؟

پاسخ: در تکمیل اطلاعات فیلد «حقوقی» را انتخاب نمائید و فیلدهای مربوط به صاحب امضا دوم را نیز تکمیل کنید.

سوال21: چگونه می توانم شماره حساب غیر از مدیرمسئول را وارد نمایم؟

پاسخ: در صورت داشتن وکالت ­نامه رسمی که موضوع مالی در آن قید شده باشد و ارائه آن به موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

سوال22: چگونه از وضعیت تکمیل ثبت نام مطلع گردم؟

پاسخ: در صورتیکه وضعیت شما در قسمت «پیگیری ثبت نام­ ها» در حالت  «در انتظار تائید مدیر ثبت نام» باشد به معنای تکمیل
ثبت نام می باشد و در صورت انتخاب شدن وضعیت به حالت «نهایی» تبدیل می گردد.

سوال23:چگونه می توانم از نمایشگاه انصراف دهم؟

پاسخ: در قسمت «پیگیری ثبت نام­ها» چنانچه قبل از اعلام نتایج باشد ثبت نام را حذف نمائید و بعد از «نهایی» شدن گزینه «انصراف از حضور» را انتخاب  کنید

سوال24: بعد از «انصراف از حضور» مجدداً تصمیم به شرکت در نمایشگاه گرفته­ ام. راهکار چیست؟

 پاسخ: طی نامه رسمی خطاب به مدیرعامل محترم موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درخواست خود را از طریق «تیکت» و یا «تماس با ما» ارسال نمائید.

سوال25: قوانین نمایشگاه را در کدام قسمت می‌توانم مشاهده کنم؟

الف. در مراحل ثبت نام نمایشگاه 

ب. در قسمت «پیگیری ثبت ­نام­ ها» در سمت چپ هر نمایشگاه گزینه عملیات  --> مشاهده قوانین و مقررات  

ج. در صفحه اصلی پنل کاربری

سوال26:چطور می توانم تخلفات احتمالی در نمایشگاه را مشاهده نمایم؟

پاسخ: پیگیری ثبت ­نام­ ها  --> عملیات  --> تخلفات